شعر 6 تاییی


شیک ترین چت روم ایران

اهای خونه دارو بچه دار زنبیلو بردارو بیار

اینم از شعر 6 تایاااااااااااااااااااا

تو كه ٦تات خيلى قشنگه،


ادعاهات خيلى عجيبه!



تو كه اين همه نگاهت، واسه داور خيلى لطيفه!


ميدونستى كه ٦تات شكل يه نقاشيه كه كيسه كشو توش ميشه كشيد،


ميدونستى يا نه؟


ميدونستى رفتنت به دسته ٣ كاريه كه هيچكي نكرده؟


ميدونستى يا نه؟


ميدونستى پرسپوليس تا به ابد سرورته؟


ميدونستى يا نه؟


ميدونستى كريمى تا به ابد كابوسته؟


ميدونستى يا نه؟؟

=

=

=

چه خوش گفت فردوسي پور در نود


كه قرمز به آبي برنده شود


ميازار اس اس كه كيسه كش است


كه دل دارد و بر همينش خوشست


چو شش تا بخوردست از روزگار


دگر آبيان را نماندست قرار


تو كز محنت دسته سه بي غمي


سرافراز و سرخي، بخندا همي..



چه خوش گفت فردوسي پور در نود

 

 

پایان...

 

باوووو نظر ندادی که ههههه

 



نظرات شما عزیزان:

خلیج
ساعت16:39---20 دی 1391
سلام دوست عزیز/اگر میشود من را با اسم:خلیج همیشه فارس وادرس:www.ali201.loxblog.comلینگ کرده /شما هم به وبلاگ من بیایید و در قسمت نظرات بگویید شمارا با چه اسم و ادرسی لینگ کنم/هدف من از این کار بالا بردن امار سایت من و شما است/متشکرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,ساعت 18:25 توسط سعید| |


Power By: LoxBlog.Com